Post by ealinagutar on Feb 10, 2022 23:19:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändlig uthållighet hack ▞▞▞
▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
Jag gillar spelet men det finns ett problem i att efter att jag har vunnit ett spel så fortsätter det inte, det börjar om så jag vill inte ta ut mina belöningar. Behöver en fix.
Den blev sämre med senaste uppdateringen. Det finns inga verktyg att erövra och det är vääääldigt utdragen reklam. Jag får nog hitta något annat.
Roligt spel att spela, men det finns många andra "kub"-spel där ute som inte tvingar på dig 30 till 60 sekunders annonser som inte kan stoppas, om du inte tvingar stänga. Efter varje nivå av dessa tvångsannonser är löjligt! Långt utöver de intäkter de behöver för att göra detta till ett gratisspel. Det finns inget gratis med det här spelet. Min tid är mer värdefull. Som svar till "teamet"... gick du överbord med annonsinnehåll i jämförelse med andra "gratis" spel." Raderade spelet
Det är ett bra spel bara irriterande att varje gång du avslutar en nivå måste du titta på ett tillägg. Du går inte automatiskt till nästa nivå. Tilläggen är bara 5 sekunder långa, men efter nivå 50 är de bara för irriterande.
Jag gillar verkligen detta snabba spel. Det lindrar spänningarna i slutet av dagen.
Jag tror att det här spelet skulle vara mycket bättre om appen inte slutade fungera utan någon uppenbar anledning, jag tog bort det här spelet en gång, men jag tänkte att jag skulle ge det en gång till, men lite och se, det gör det fortfarande, jag tycker att du borde har löst det nu.
Än så länge är allt bra. Jag önskar att det fanns ett sätt att hoppa över tutorials. Jag hatar spel som insisterar på att visa mig hur man spelar. Skulle göra det roligare.
Roligt spel men för mycket reklam!
Lite enformigt
Jag är på nivå 1540 och det kom ett meddelande om att nya skulle laddas ner varje vecka ... än så länge ingen.
Nu när jag är på nivå 1080 och bortom det har det blivit jobbigt, det är nästan omöjligt att förstå vad spelet vill, den reproducerande isen är tråkig och även om jag älskar en utmaning är det inte kul! Jag kommer att fortsätta med det och se om jag kan komma förbi det här stadiet, men jag har njutit av det här spelet i evigheter och det ser ut som att jag kanske måste avinstallera det.
Underhållande, men så många 30 sekunders annonser!! Och annonserna är desamma om och om och om igen....
Fantastiskt spel och totalt beroendeframkallande. Jag gav bara 2 * för det faktum att det är alldeles för många annonser som visas under spelets gång. Förstör spelet
Det är ett bra spel men ljudeffekterna är inte särskilt bra när man spränger saker
det står nya nivåer varje vecka. tro inte på det. Mycket förbättrat under det senaste året. Jag är nu besatt🙂
det här spelet är roligt att spela, kan bli komplicerat men jag tycker att det är avkopplande och tycker om att spela
Det är fantastiskt roligt och det blir utmanande när du går uppåt i nivåerna
Det finns alldeles för många annonser...du får bara några få spelningar och sedan dyker det upp annonser...kan inte ge ett högt betyg
spelet suger du vinner samma pris över ett överpris förändras aldrig ... du vill att folk ska köpa mynt varför du inte kan köpa något som är värt att ha ett väldigt torrt spel och inte värt mig betygsplan för att radera spelet så snart jag får tid ... menade inte att ge dig en stjärna du förtjänar ingen för att göra detta wake ass-spel ... njut av dagen
än så länge är det fantastiskt för ett äldre spel. men att vilja att du gör en kurs på nivå 5 och 10 är tillräckligt med tid för att se om du gillar det. och ser uf alla länkar som därför bara har fyra stjärnor.
Det är ett gulligt spel men jag tror att det kan vara mer anpassat för barn, inte för vuxna
Inte utmanande, spendera mer tid på att navigera i menyer och titta på annonser än att spela spelet. Behöver balans
Fast på nivå 60. Får alltid ho på spel innan jag kan få post eller ballonger eller vad som helst och det är gammalt. Hejdå.
Svårt nog för att vara roligt, men inte omöjligt att få dig till av extramaterial.
Gillar verkligen det här spelet men det är jobbigt när jag kommer så långt och måste vänta på att de ska ladda fler nivåer. Vilket verkar ta dagar till veckor att ladda upp
Bra spel men är extra mycket att starta, kräver flera minuter för att få igång spelet...
Älskar det. Det är bättre än Toon Blast. Knappt några annonser och är roligt och avkopplande att spela.
För många annonser. För många fel jag avinstallerade det!
In i 1000 nivåer med lyktorna. De fungerar inte som de ska. Förlorar liv när lyktorna borde ha klarnat.
Älskar spelet och olika nivåer, dock kom jag till nivå 200 och annonserna började. Jag spelar också spelet varje dag men min "dagliga belöning" fortsätter att sparka mig tillbaka till dag ett. Med tanke på att belöningen blir allt bättre, vad är poängen? Om det inte vore för dessa två saker, skulle jag ha betygsatt detta som 4 eller 5.
Irriterande att man inte kan spela de högre nivåerna utan att köpa fler liv.
Rolig app. Jag ogillar hur du har ställt in det för att försöka tvinga mig till Facebook. Jag VÄGRAR att använda FB till något. Annars 5/5 istället för 4/5
Roligt spel. Jag gillar bara inte hur lång tid det tar att öppna priser. Det är som att det släpar lite
Det finns helt enkelt inte tillräckligt med bonusar i detta spel. Vissa nivåer tar mycket tid att klara utan dem. Jag tror inte att jag kommer att behålla det här spelet.
Koala Crush 街機 kurm
Vad är det med spelet?!. Har inte laddat på två dagar. Inte min enhet. Alla andra spel är bra.
Koala Crush 街機 kurm
Jag älskar det här spelet...precis när du tror att du är ett proffs, kastar de en hård nivå in. Börja inte spela om du inte planerar att bli beroende.
Fryser efter varje vinst. Måste stänga och öppna igen för att fortsätta spela. Spelinformation från spel för cirka 100 nivåer sedan kommer fortfarande upp. Jag håller fast vid det om du fixar. Uppdatering: Aldrig fixad.
Ice Skating Ballerina Rollspel dzf
Jag gillar spelet men för många dyker upp och det stoppar spelet när du vinner eller förlorar pop up stoppa dig. Jag är på väg att ta bort det här spelet på grund av det.
det har varit fantastiskt det enda jag verkligen önskar att det inte var så barnlikt eftersom jag är i 50-årsåldern och har svårt att jag redan var tvungen att köpa mynt än jag ser att dessa animerade lilleksaker inte känns rätt att jag förlorar mot ett barns spel. Vad!
Jag skulle absolut älska att ge det här spelet 5 stjärnor.Spelet i sig är superkul och beroendeframkallande, men de långa annonserna efter varje vinst eller förlust är löjliga. Jag är en väldigt tålmodig person och jag förstår helt att tillägg håller spel fria, men när du vinner 60 minuters "fria" liv får du faktiskt cirka 10 minuter av det på grund av 30 sekunders tillägg efter varje vinst eller förlust. Jag kommer att redigera detta om det ändras, eller radera appen om det inte gör det.
Koala Crush आर्केड गेम exm
Koala Crush आर्केड गेम exm
Roligt tidsfördriv
Det är bra i början och sedan har spelet många annonser och du får inget val av drag annat än att köpa något för att hjälpa till att spela spelet kommer inte att hända
Hade fått 5 stjärnor innan, har spelat länge utan störande reklam hela tiden.. och nu helt plötsligt är det 30sek reklam mellan varje bana? och banorna är går ganska fort 🤨 så nu avinstalleras det. Det går inte att spela pga av all reklam.
Kul än så länge. Inte för många annonser än.
Jag gillar det här spelet men på sistone fryser det och jag kan inte göra något med det...
det borde inte behöva vara så svårt att spela det här spelet, det borde det egentligen inte. Jag gjorde ett köp nu var mina vapen
Ursprungligen gav den 3 stjärnor. Sedan bad den mig hela tiden att betygsätta den. Nu ger jag den 1 stjärna för att jag ständigt irriterar mig med förfrågningar om att betygsätta den.
Det verkar som om felet har korrigerats som jag hade. Jag skulle ge det fler stjärnor om det på något sätt fanns att hoppa över en nivå att komma tillbaka till när de blir ett problem att passera. Kanske en token eller belöning av något slag. Ta en paus från vissa?
Kul som alla andra spel som detta. Jag har inte nått de löjligt hårda nivåerna än men jag är säker på att det kommer snart. Under tiden njuter jag väldigt mycket av spelet.
Spelet är okej. Har blivit svårare. uppdatering. Vad är det för fel på det här spelet??? Den fryser hela tiden och säger att spelet inte svarar!!! SPEL SÅ LÅNGSAMT NÄR DU SPELAR!!!