Post by ealinagutar on Feb 10, 2022 23:37:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fort Conquer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fort Conquer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp mynt ▞▞▞
▞▞▞ Fort Conquer 2022 version ▞▞▞
Det är ett trevligt spel. jag gillar det
Det här spelet är oändligt häftigt, dessa bestar ser riktigt coola ut och när de smälter samman blir de ännu coolare.
Värdelöst spel... Jag tror inte att det inte har uppdaterats sedan 2017. #de ger väldigt få belöningar för att vinna . #de ger inte möjlighet att uppgradera bestar bara vi kan köpa och sälja dem. #de har en galen svårighetsgrad. #de borde vara ett onlineläge så att vi kan spela med andra spelare också, och det gillar jag inte varje gång de fienderna var blå och jag färgglad. ....,................................................ Vänligen uppdatera denna spelutvecklare som jag håller på att avinstallera Det
Fort Conquer Strategické qoa
Bra spel men om det är onlinespel som clash of clans så är det ett väldigt fantastiskt spel
Lita på mig Det här spelet är ett väldigt värst spel. Grafiken i detta spel är super. Men ingen logik. Jag släpper mitt ena kort men motståndaren släpper 3 till 5 kort samtidigt. Det här är väldigt mycket sämsta spelet i världen
Bra spel men uppdatera nu
bästa spelet för fantasi !!!!!!!riktigt spel att slåss!!!!
Uppgraderade inte mitt slott förrän nivå 150 Jag spelar med 3000 slott hela tiden. Jag betalar inga pengar för uppgraderingar. Jag spelar bara. Mitt slott är 5500, hastigheten är 200 och jag är på nivå 185
Uppdaterade detta spel och underbara bilagor och prylar och uppdateringar
mycket trevligt spel men drohain inte automatiskt
Fort Conquer Stratégiai játékok estf
snälla ge 500 kristal
Kan inte få mina kort att flytta, snälla fixa så ger jag dig ett högre betyg. Plus fick inte mina 120 000 marker i DH Poker för att jag laddade ner det här spelet.
Fort Conquer Stratégiai játékok estf
Arenaproblem, nätverksfelrapportering... även om jag har 4G-nätverk
My Factory Tycoon - Jeu de ralenti Simulation awb
Om du med det fria Crystal's alternativet ... skulle kunna lägga till ett gratis myntalternativ skulle det vara bättre ... vila alla bilder ... spelet är bäst
För bra för det här spelet och den andra nedladdningen
Kraft till spelet
Mycket dåliga spel slösar inte tid som jag
mycket bra spel
Droiden-tjuven spelar inte de spel de respekterar inte kunder, de svarar inte på dina e-postmeddelanden
Wow fantastiskt spel 👍👍👍💗💗👍👍👍
Fort Conquer Strategie hay
OMG MY GAME OF Childhood...Jag letade efter det för tre år sedan, men kunde inte hitta. Inte jag har hittat det av misstag. Jag har bara nostalgi...killar det här spelet var otroligt roligt för mig. Jag och mina vänner spelade denna tur i taget. Jag älskade det här så mycket...
Trevligt att spela
conquer -Svensk översättning - Linguee
Väldigt svårt men jag når 67-nivå
Command & Conquer remastered - Strategi och MOBA
Trodde att det skulle bli ett väldigt trevligt spel och bra underhållning men det är totalt slöseri.. Om jag ska vara ärlig fram till stage40 är det ok men efter den nivån är det så orättvist.. Datorn kan släppa 5 till 6 djur åt gången medan spelaren bara kan släppa 1 det är så orättvist.. Jag avinstallerar spelet...
Det är ett väldigt bra spel men det blir lite tråkigt efter några gånger
Det här spelet är skräp, jag ger det bara 1 stjärna eftersom det borde finnas obegränsat med ädelstenar och pengar
ATHRIN
det här spelet var utmanande och fantastiskt 🤩🤩😊😊
spelet är bra men dragon rate är hög, gör scenen clear gem minst 15/20 st, och gör bra försvar ädelstenar 5/6 st.
Vem gör det här spelet varför motståndare kan skicka fler spelare och 2.3.en gång och vi skickar bara en gång mycket dåligt spel 😤 SNÄLLA INSTALLERA INTE
Kommer inte låta mig delta i arenan ingen anslutning men har wifi fixa detta och jag ska ge 5 stjärnor fantastiskt annars
Bra
Läs om produktnyheter och trender, guider och produkttester som hjälper dig att hitta rätt produkt för dig. Prenumerera. Jag accepterar att via e-post få
Det är ett trevligt spel
Hej jag är dk detta spel är mycket intressant spel ..och det här spelet är bra
Laddadevner detta för att få extrs grstis mynt till ett annat spel. Provade spelet... fastnade
Command & conquer blir dånande action - Aftonbladet
jag gillar det
Inte hur det ser ut
Jag spelar inte det här spelet så jag betygsätter det inte. Allt jag ber är snälla! FÅ TILLBAKA DINOSAURIKRIGET!!
Ett barndomsspel jag spelade varje dag eller två och det var riktigt bra att ha haft det i 6 eller 7 år nu skulle rekommendera.
Fort Conquer Strategické qoa
Det viktigaste i telefonen och det är en bra tid att du så snart som möjligt telefonen till dig och oroande Rotorua h för. PHP kikar så utfärdar tillräckligt ugh konsoliderad isostatisk prototyp Highbury gurman
Ladda ner Fort Conquer för Android - Anderbot
Jag har spelat på och av i flera år och jag älskar det här spelet. Alltid varit bra men ju mer jag spelar desto mer älskar jag det! Ett absolut tidlöst mästerverk. Uppdatering: 2 år senare älskar fortfarande att spela! Bra spel killar